THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, May 9, 2009


n la ak kalo ampa suma nk tw..x ensem mana pon..bkan nk tipu..hahahha..aku la empunya blog ini..x da pa sgt yang nk cita dh..n last post untuk tahun 2009..hope mmbe2 suma mnghayati msj yang aku nk smpaikn dlm blog aku n..sapa2 y terasa dngan aku..aku nk minx maaf r..mmbe2 suma jgn simpan dendam ngan aku noo..n aku adalah seorang y gila gmbaq..klo boleh suma y ak wt suma ak nk abdikan dalam gmbaq..nanti dh tua bleh tgk balik perangai aku muda2...hahahahaa..so apa2 pun..farewell n gud luck 4 all..espeially my best frenz..




ha nk cita pasai 4,5 og mmbe ak n..n org panggil Adib..atw nama popular dia nie mr.Botak..ampa nmpk ja rambut dia mcm pnjg..2 sbnarnya ilusi semata2..dia nie pakai rambut palsu
ja..hehehehehe..tp disebabkan dia nk cover rambut dia dri diterbangkan dek angin dia pkai la topi mcm diseblah n..tgk2..kan aku dh kata dia cover ja 2..hehehehe...tp wat ever pon dia nie botak bukn sebb trlebih makan AJINOMOTO..tp sbb dia n strungle untuk dapat 10A1..memang dia dpt..so gud luck la Botak..






Haaa..yang ni plak nama dia B**U..eh2 silap plak..nama dia mat..bukan mat wajib atw mat rempit or GELIMAT..hahaha..dia n lahir 1 hospital ngan aku..cuma dia dh gtaw kt mak dia suh beranak dia lmbt sket dri ak..tahan punya tahan..Aku kuar 22.1.91..Mat kuaq 25.1.91..dkat2 la no..kira halal la dunia akhirat..apapun kita cucu tok adam jgk..cuma mak laen pak asing ja..hahaha..x da beza sgt la..apapun mat aku doa hg berjaya dalam hidop..kawin jgn lupa pnggl kami semua jdi bentara..






ha n plak aku x tw ank spa..sudah la pak an wei..rempit 2 merugikan diri sendiri..sayang anak2 muda2..ha lupa lak mamat sebelah kiri n la pak an a.k.a boyen..sapa x knai mmg bodo la..dia n otai taman kenari 2..hehehe..gurau ja pak an no..bkan pa..kami semua sayang kat hg..boyen la dh nk jadi warga UiTm dh..so x leh la nk kuaq p masjid sama2 dh no pak an..lepas n aku kena p masjid sorang2 la..raya plak la kita p semayang raya sma2 no..kalo mmbe2 suma nk tw..aku mmg sayang r kt pak an n..sbb pa????sbb deret dia ajak aku menarik ja..hehehehe..so apa2 pun gud luck in our life..kalo x larat nanti jangan lupa kol aku noo..hehehehe


budak sebelah n nma dia adam..tp sebab wk2 dia nk wat isi tba2 minah yang jaga kauter 2 trsilap boh nama dia SAIDIN..sbb wk2 2 minah yang jaga kaunter 2 dok teringat kt balak dia nama SAIDIN..2 yang kmi pnggil dia SAIDIN..apa2 pun SAIDIN n ttp mmbe2 baek ak dr aku kecik2..SAIDIN n senang nk bela..sapa dpt dia n msti bahagia punya la..tp skg dh SOLD OUT la..sori la ye gadis2 y bqu nk ngorat SAIDIN n..so ak nasiht kpda suma gadis2 jgn dekati SAIDIN n..x pasai ja blik umah bau telur..Nk tw npa..kna tny SAIDIN la npa telog yang dapat nama..hehehehe..jangan mara ya..Kpda mmbe2 y dh x thn dh nk kawin n nk kurangkan kos majlis perkahwinan..jgn mlu jgn segan untuk call SAIDIN n untuk tempahan teloq..Dijamin murah la..all da best..



n lg sorang best fren 4 eva la..susah sng bersama la katakn..nama dia boy a.k.a lelaki muda..hahahahaha..boy n antra paling tnggi rr antara kami semua..x tw la dy makan pa..tp setahu aku dia n makan nasi la..nasi tara makan pizza juga ada..hahaha..tp yang pastinya dari info y aku dapat..ada something disebalik ketinggian dia n..aku x tw dn suma oun x tw..hnya boy dn Pak ku ja y tw..hahahaha..n gmbq kt sebelah n mmg macam pak dia..So aku doa hg berjaya dalam hidup la noo..




kalo nk tw n la saziela..first aku nk ucap trima kasih la kt hg sbb tlong ak wt blog n..ag dh byk tlong aku dlm menjayakan blog BERSAMA SEMULA n..so ak amat mnghrgai la apa y hg dh wt..apa2 pun gud luck r saziela..hg jgn dok gadoh ngan adib slalu..nanti lisa marah..adib mmg poyo sket..hg kna paham la kn..k thanks 4 all..ada masa kita jumpa lg no..





FAREWELL......




0 comments: